19.6.11

Soomee

Tere , mai viici üldse kirjutada siia , ega midagi , aga täna kirjutan ma teile sooomest .
See oli 10.06.11 kui me sooome saabusime , onu tuli meile sadamsse vastu ja viis meid vanaisa juurde , seal me sõime ja läksime mingi 01.00 magama , ja ss ärkasime mingi 09.00 kuna see päev pidi Anzu sinna tulema , ja me pidime linnanmäki minema , sinna me läksimegi , .
Algul mõtlesime minna heurekasse aga mina ei tahtnud , meie ehk Anzu ja mu onu ja mina läksime linnanmäki ja vanaema ja vanaisa soppama ( neil vedas ) .
Linnanmäkis oli nagu üli palju rahvast , aga õnneks meie ei pidanud kaua ootama järjekorras , me võtsime päeva piletid , ja koos sealifega , järgmine päev mõtlesime minna soppama , läksimegi idakasse , aga nohh , mingi mõttetu püha oli neil ja kõik kõik poed olid kinnnnni :S :S :S  , ja me läksime heurikasse , ma sinna ei tahtnud :S , tahtsin linnanmäkki minna see pilet kehtis kakspäeva . aga läksime heurekasse , seal oli tegeltsuht äge , ja päev lõppes meil koju ehk eesti sõitmisega :) , Teiste päevade kohta ei viici kirjutada , a muidu 18.06.11 käisin ma Nastjaga tsirkuses :D :D . Aga aitäh et loete mu bolgi :)

No comments:

Post a Comment