26.6.11

jaaaaaaanipäev ja sünnna ,

jjjouuu , mdea mai mäleta mis ma vahepeal teinud olen seega kirjutan ma jaaaanipäevast ja ühest sünnnnast !
Jaaaaanipäeval oli sõbranna siiin ja meil oli veic funnn :D edaspidisaate teada kuidas :D .









Niii alguses me olime arvutis veebisime ühega ja ss läksime õue , hahahahha mulllitsaime (Y) , sõime , jõime laste šampust (Y) :D , siiiiis ma läksin hulllluks ja mdea mida ma tegin :D , pärast kelll 00.00 läksime jaaniusse otsima :D , ühtegi ei leidnud , kuna me ei otsinudki neid , me pigem jooooksime välja mõeldiste eest ära :d . magama läskime kellll 03.00 ja ärkasime 13.00 lalalalala mina ei tea midagi :D . Järgmine päev ehk 24.06  läksime sünnnale , mul oli suht vähe aega sättida , kuna pool neli tuldi meile järgi ja me läskime sünnnnnale , paikusele . Seal oli nagu ikka mu väike sugulane kes mind kaua oootas :D , me mängisime temaga letsu ja joooksu võistlust , suht suppppper ju haige jalaga mängida letsu ja joosta võistlust :D . Pärast me siiiilisime nagu ikkkka :D , ja läksime marju otsima , ühtegi eileidnud :D :D :D  läksime küll otsima suuuuure mdea korviga :D , tglt polnud see  korv :D ma vb lisan pilte ka , aga nohhh ma lõpetan saukkks . mdea milllal veel kirjutan .  aaa tahate lisan sooomest ka pilte ?  okei , kõik pildid on minu tehtud ;).

No comments:

Post a Comment