16.2.12

16.02.12 SÜNNA !

Nii täna ärkasin ja nii lisan pilte ka :) . _Koolis oli nsm lahe kõik tegid mu õhu pallekatki ja nii :D , üli lahe oli :D . Alguses tulin kooli kõik kallistasid ja nii :D sain 3 shoksi päeva jooksul ja 1 pulgakommi cool :D , siis olime nsm . Mingi ekku pärast kirjutan siia . Fb-s ma ei jõua ei viici ka kõikidele vastata õnnitlustele sp pane like :D , kõige muisimatele v kelllele viiicin vastan :D msnis vastan kõigilie :) . Tglt seee oli kõige parem sünna mis mul olnud on ( koolis ) . Nii hommikul ärkasin siis oli lauapeal üllatus emmme tegi ( kkk ) :D pilti saate ka ja . Siis sain ühelt inimeselt veel neid banaanasi shokolaadis a ja seda ke ,et mu vooodi all elab rasvatihan :) ja ma elan aafrikas ja kasvatan apelsiine ja banaaaaaanasi yeah . Siis läksin ma alla kui kodus olin ja seal oli vanaema mulle kingituse teinud sellst pole pilti aga ta kinkis mulle :
* tordi
* see sall mis tagant nagu kokku õmmeldud vn
* ja mingi lilll
nii meeldis :)
Homme pean siis sõbrannadega sünnat ja laup sugulastega nice jamh :D . Aga ja ddsau siis .
Pildid ka kohe

No comments:

Post a Comment