6.6.11

6.06.11

Ajjjou jah :D , täna ma ärkasin siis läksin arvutisse nagu alati :D . Siis märkasin , et kell on nii palju et pean koristama hakkama , nii ja ss ma koristasingi ja kui ära koristasin olin jälle arvutis . Ss ma hakkasin riiidesse panema ja ss hakkasin bussile minema . Läksin viieteistkümnele mis ei tulnud ja pidin siis ootama seitset , Aa  ja muidu läksin ujuma . Õues oon nagu ülipalav ja ma oleks bussis ära minestanud :S :S :S lihtsalt niii palav oli , nüüd pea ka valutab :S . Ujumises jälle treenerit ei tulnud aga noh ma jäin ise20 minutit hiljaks :D . Basseinis hakkas mul ka paha ja ma läksin minema , ja läksin nr 10-le ja ss sealt seitsmeteistkümnele . Siis tulin koju ja sõin ja ülipalju jõin . Ja täna ma ei kavatse rohkem midagi teha , ma lihtsalt ei suuuda :S . Aga oujeeshallala vaheaeg on .
PÄIKEST TEILE  (#) .

No comments:

Post a Comment